Monday 4 December 2017

Przeprowadzka średnia khan akademia


ACCA (STOWARZYSZENIE KSIĘGOWANYCH KSIĘGOWYCH KSIĘGOWOŚCI) ACCA założona w 1904 roku, ACCA jest globalnym organem dla zawodowych księgowych ze 147 000 członkami ACCA i 424 000 studentów w ponad 170 krajach. Ich celem jest oferowanie istotnych dla biznesu kwalifikacji pierwszego wyboru ludziom, umiejętnościom i ambicjom na całym świecie, którzy szukają satysfakcjonującej kariery w zakresie księgowości, finansów i zarządzania. Kwalifikacja ACCA to profesjonalne kwalifikacje w dziedzinie rachunkowości, które są dobrze rozpoznawane na całym świecie. Kwalifikacje rozwijają wiedzę i umiejętności księgowe oraz wartości zawodowe. Oznacza to, że możesz zbudować udaną karierę jako specjalista ds. Finansów w każdym sektorze. Istnieje silny nacisk na wartości zawodowe, etykę i zarządzanie. Jest to niezbędne, ponieważ zawód zmierza w kierunku wzmocnienia kodeksów postępowania, regulacji i prawodawstwa. Coraz częściej kładzie się nacisk na profesjonalizm i etykę w księgowości. Kwalifikacje ACCA: Wyposaża cię w międzynarodową praktyczną wiedzę i umiejętności, które pozwalają ci pracować w różnych krajach na całym świecie. Pomaga budować pewność siebie w podejmowaniu wyzwań w międzynarodowym profesjonalnym środowisku pracy. Umożliwia zdobycie przewagi w zawodzie księgowym, finansowym i audytowym. Umożliwia zdobycie następujących nagród na drodze do członkostwa ACCA: Dyplom w dziedzinie rachunkowości amp Business Advanced Diploma in Accounting amp Biznes BSc (Hons) stopień rachunkowości stosowanej z Oxford Brookes University. Daje ci możliwość kontynuowania studiów MBA na Oxford Brookes University po tym, jak jest członkiem ACCA. Perspektywy kariery dla studentów, członków stowarzyszonych i członków ACCA: Rachunkowość finansowa Rachunkowość zarządcza Audyt podatkowy Kontrola budżetowa Zarządzanie finansami Bankowość Chief Financial Officer (CFO) Chief Executive Office (CEO) Business Owner Kto jest ACCA Odpowiedni dla absolwentów szkół wyższych z kierunkami księgowymi CAT afiliantów Posiadacze ACCA8217s Diploma in Accounting amp Biznes 1 zdjęcie o rozmiarze 4 x 6 ID lub akt urodzenia (w tłumaczeniu na język angielski i poświadczony notarialnie) lub paszport Dla osób, które chcą ubiegać się o zwolnienie: stopień licencjata (przetłumaczony na język angielski i notarialny) Transkrypcja uniwersytecka (przetłumaczona w języku angielskim i poświadczonym notarialnie) ACCA Syllabus: (14 artykułów) (średnia ocena: 50) Zwolnienie jest rozpatrywane wyłącznie na podstawie kwalifikacji, które zawierają odpowiednie treści do prac ACCA. Zwolnienie zostanie potwierdzone w momencie pierwszej rejestracji studenta1217 z ACCA. Zwolnienie zostanie przyznane tylko na podstawie świadectwa ukończenia student8217s, transkrypcji akademickiej (i, w stosownych przypadkach, oficjalnych tłumaczeń angielskich). Posiadacze kwalifikacji CAT lub ACCA8217s Diploma in Accounting amp Business będą zwolnieni z F1, F2 i F3 kwalifikacji ACCA. Proszę odwiedzić poniższy link, aby uzyskać więcej informacji na temat zwolnienia: accaglobalenstudentacca-qual-student-journeyexemptions. html Limit czasu do ukończenia ACCA: Studenci będą mieli siedem lat, aby zdać egzaminy na poziomie Professional (P1, P2, P3, P4 i P5) . Nie ma limitu czasowego na przekroczenie poziomu podstawowego. Średni czas ukończenia ACCA wynosi od 3 do 4 lat Początkowy angielski Wymagania: ACCA nie stosuje żadnych początkowych wymagań języka angielskiego Aby móc studiować programy ACCA, zaleca się, aby angielski poziom learners8217 był równoważny IELTS 5.5 lub TOEFL 500 lub pomyślnie ukończyć FTMS8217 Angielski test plasujący Egzaminy i wstępne wymagania rejestracyjne () Egzaminy komputerowe (CBE): dostępne dla pierwszych 4 dokumentów Regularnie organizowane i nadzorowane przez FTMS Kambodża. Elastyczny wybór czasu egzaminu Wynik zostanie natychmiast wyświetlony na ekranie komputera po zakończeniu egzaminu Termin pierwszej rejestracji: około 20 dni przed datą CBE. Egzamin w formie papierowej (PBE): dostępny dla wszystkich dokumentów Zorganizowane przez ACCA w marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu Terminy i terminy egzaminu są ustalone Termin rejestracji wstępnej: około 20 dni przed następującymi terminami rejestracji egzaminu: 17 sierpnia, 10 listopada, amp 2 Egzaminy Feb for Mar 3 listopada, 16 lutego i 3 maja dla egzaminów Jun 9 lutego, 17 maja i 2 sierpnia dla egzaminów wrześniowych 10 maja, 16 sierpnia, 1 listopada dla egzaminów grudniowych () FTMS pomoże swoim uczniom w rejestracji wstępnej i rejestracji egzaminu . Co należy uwzględnić w ACCA () () Prosimy o kontakt z FTMS w celu uzyskania dalszych informacji na temat opłat za naukę, zasad zniżek, harmonogramu i profilu wykładowcy. Dlaczego warto wybrać ACCA z FTMS FTMS to singapurska firma szkoleniowa z ponad 25-letnim doświadczeniem w dostarczaniu czesnego dla kwalifikacji zawodowych na świecie. FTMS jest autoryzowany przez ACCA UK do organizowania egzaminów komputerowych FIAACCA w Kambodży. FTMS jest przyznawany przez ACCA UK jako złoty i platynowy status dla swoich centrów na całym świecie. Są prestiżowym uznaniem dla dostawców czesnego ACCA. Kursy szkoleniowe FTMS są prowadzone przez lokalnych i międzynarodowych członków ACCA z intensywnym wykładaniem, praktyczną wiedzą i umiejętnościami w zakresie rachunkowości, finansów i audytu. FTMS zapewnia naukę dla wszystkich papierów ACCA z częstymi zajęciami, które pozwolą uczniom przyspieszyć naukę. FTMS oferuje pomoc swoim studentom ACCA w rejestracji wstępnej i rejestracji egzaminacyjnej z ACCA UK FTMS oferuje pomoc swoim studentom ACCA, którzy chcą kontynuować studia ACCA w FTMS Singapur lub Malezji FTMS przeszkolił pracowników z KPMG, PwC, EY, BDO, ANZ Royal Bank oraz inne międzynarodowe i lokalne organizacje. Kurs przygotowujący ACCA w FTMS Learners może wybrać (1), aby studiować cały program zawodowy ACCA (14 artykułów), aby stać się członkami ACCA UK lub (2), aby studiować wybrane prace w celu poprawy pożądanej wiedzy i umiejętności. W tym ostatnim przypadku uczniowie otrzymają certyfikat uczestnictwa na końcu kursu. Kursy przygotowawcze ACCA są zaplanowane w wieczory i weekendy, które nie będą miały wpływu na uczących się8217 harmonogram pracy lub nauki Istnieje wiele przyjęć ACCA rocznie: w styczniu, kwietniu, lipcu i październiku spożycie: dla dokumentów F1 F4 w celu przygotowania do CBE Styczniowe spożycie: dla drugiego dokumenty przygotowujące do PBE w lipcu lipca: dla pozostałych prac przygotowawczych do PBE w grudniu kursy przygotowawcze ACCA prowadzone są w połączeniu z khmerskim i angielskim (dla F1 8211 F3) i 100 w języku angielskim (dla innych prac) przez doświadczonych wykładowców kto jest członkiem ACCA? Struktura kursu ma na celu umożliwienie uczniom efektywne skoncentrowanie się na egzaminach. Struktura kursu składa się z: sesji orientacji. uczący się będą kierować, jak skutecznie uczestniczyć w kursach przygotowawczych ACCA w FTMS Fazy nauczania: wykładowcy szczegółowo wyjaśnią wszystkie kluczowe obszary tematyczne, podadzą przykłady ilustracji i poprowadzą uczniów, jak zastosować wiedzę i umiejętności w pytaniach egzaminacyjnych. Samouczenie się faz między klasami kontaktów. uczący się otrzymują planistów do przeglądu poprzednich lekcji i przygotowania do nadchodzących lekcji. Test postępu . uczniowie otrzymają test postępów, aby uzasadnić to, czego się dobrze nauczyli i czego potrzebują, aby ulepszyć fazę rewizji: wykładowcy podsumują wszystkie artykuły w sposób systematyczny i przećwiczą pytania egzaminacyjne na cały sylabus. Egzamin próbny: uczniowie zostaną poproszeni o zdanie egzaminu próbnego w formacie egzaminu ACCA. Skrypty zostaną oznaczone ze szczegółową informacją zwrotną, aby umożliwić uczniom przygotowanie się do nadchodzących egzaminów. W celu uzyskania dalszych informacji na temat kursów ACCA w Kambodży, prosimy o kontakt z 2. Piętro, Western University Building, Sangkat Boeung Kok II, Khan Toul Kork, Phnom Penh Telefon komórkowy: 855 (0) 010 92 55 45 Telefon komórkowy: 855 (0) 077 555 091DesertSpeak Cześć, Każdy tutaj rozumie podstawę robienia 90 pełnego wzrostu przez Modern High School. Z recesją na krawędzi i zwalnianiem ludzi. lub wyprowadzka. Czy to dobry ruch. Osobiście jestem dość zszokowany i zastanawiam się, czy to warte swojej ceny. Opłaty studenckie w klasie pierwszej w 2101 r. To koszt wynajęcia mieszkania z 2 sypialniami na cały rok w Dubaju w 2004 r. Wszelkie opinie. Szkoły wyższe powinny być bardziej filantyczne, subsydiowane i odzyskiwać koszty w pewnym okresie czasu. Wygląda to na 2-letnie całkowite wyleczenie przez podwyższenie za przeniesienie do nowej siedziby. Wszelkie wskazówki. Ludzie ... rodzice. wędrowiec napisał: Opłaty studenckie w klasie 2101 kosztowałyby mieszkanie z dwiema sypialniami na wynajem przez cały rok w Dubaju w 2004 roku. Witaj, wędrowiec i witaj na forach w Dubaju. Opłaty w 2101 Czy miałeś na myśli 2009 lub 2017 Albo coś innego Mieszkanie z dwiema sypialniami w Dubaju w 2004 roku byłoby około 50k-70k. Choć brzmi to drogo, istnieje wiele szkół pobierających tę kwotę jako opłaty za naukę w latach 2008-2009, choć wprawdzie niewiele osób na poziomie pierwszego stopnia. Zobacz opłaty na liście szkół międzynarodowych w Dubaju. Współczesne High School pobierało około rocznej opłaty AED 14k-21k za lata 2007-2008, o ile wiem. Czy podali oni dane liczbowe za lata 2008-2009? Władze ds. Wiedzy i rozwoju społecznego w Dubaju (KHDA) nakładają limity na podwyżki opłat, które są dozwolone w szkołach, myślę, że było to 16 w zeszłym roku, więc jeśli szkoła prosi o więcej, może warto skontaktować się z KHDA, aby zapytać, czy szkoła może to zrobić. W zeszłym roku były szkoły, które próbowały wdrożyć duże podwyżki, ale ostatecznie nie były w stanie po zaangażowaniu KHDA. Proszę używać forum do zadawania pytań, a nie do systemu PM. Ok, właśnie widziałem raport w Gulf News od piątku 23 stycznia 2009 r. O podwyżce opłat w MHS w Dubaju (tabela opłat została dodana do strony DMHS na stronie Dubaifaqs). Teraz rozumiem. Podobno podwyższenie opłat zostało zatwierdzone przez KHDA, co wydaje się zaskakujące, że wzrosną one o 45 w latach 2009-2017 i 45 ponownie w latach 2017-2017. Myślałem, że KHDA ma niższy limit na wysokość opłat. Wiadomości z Zatoki zanotowały, że KHDA powiedział: "Po wprowadzeniu zmiany w strukturze opłat, szkoła nie będzie miała możliwości dalszego wzrostu przez następne trzy lata. Rozumiemy, że nie wszyscy rodzice mogą pozwolić sobie na taki wzrost obecnej sytuacji finansowej. Dlatego pozwoliliśmy na wzrost pod warunkiem, że szkoła GEMS pomoże zapewnić możliwą do zaakceptowania alternatywę, cokolwiek to znaczy. Czym jest niedopuszczalna alternatywa i jak zamierzają to zrobić GEMS Przenieś uczniów do jednej z innych szkół GEMS z niższymi opłatami Nie jest to pierwszy raz, gdy GEMS został ostrzelany w prasie - patrz wzrost opłat GEMS od listopada do grudnia 2006 r. (Chociaż czas w końcu Ministerstwo nie pozwoliło na wzrosty w końcu). Proszę używać forum do zadawania pytań, a nie do systemu PM. Radio Dubai Eye przeprowadziło rozmowę telefoniczną z Panem Varkeyem z grupy GEMS, omawiając wzrost opłat. To nie był Sunny Varkey, szef, ale jeszcze jeden, zupełnie nie rozumiałem tej nazwy - Dino. Był z Jessicą Swann i Akhtarem Khanem. Wśród rzeczy, które pan Varkey powiedział, były podwyżki czesnego w DMHS, ponieważ szkoła musiała przenieść się z obecnego miejsca do innego, gdzie jest pięciokrotnie większa działka. Myślałem, że powiedział, że ruch został wymuszony na nich, i coś w Dubailand. Obecnie DMHS znajduje się w Jumeirah (droga powierzchnia do wynajęcia), więc być może przenoszą się do Dubailand Rent na obecnej działce wzrosły o 479 z 3,0 milionów AED do ponad 29 milionów rocznie - zakładam, że jeśli nowa działka jest 5 razy większa, nowy czynsz będzie znacznie więcej. Mam nadzieję, że nie 5x więcej. Jeśli jest 2500 studentów (nie wiem, myślałem, że to widzę), oznacza to, że 11-12 tysięcy AED od każdej opłaty studenckiej idzie w kierunku renty gruntowej - szacowałbym, że to 60-70 całkowitych dochodów, które Dubai MHS otrzymuje od studenta opłaty. Prezenterzy radiowi powiedzieli, że otrzymywali mnóstwo wiadomości od słuchaczy wyrażających niezadowolenie ze wzrostu (prawdopodobnie delikatnie mówiąc). Varkey podkreślił, że zazwyczaj opłaty szkolne są regulowane, ale ich koszty nie są regulowane. Niektóre z opłat i wzrost kosztów w ciągu ostatnich 4 lat stwierdził, że czesne wzrosło 39 podwyżek wynagrodzeń nauczycieli 49 innych kosztów personelu wzrosła o ponad 60 kosztów zakwaterowania personelu do 512 mebli i innych obiektów kosztuje 159 wiz kosztuje więcej niż 100 pytanie o to, co dzieje się z zyskami GEMS Pan Varkey powiedział, że zyski szkolne są reinwestowane w tę samą szkołę lub nowe szkoły Rodzice, którzy mają trudności finansowe (np. utraconą pracę) mogli odroczyć podwyżki opłat - pan Varkey nie był konkretny co do warunków. Powiedział coś o programie GEMS Cares, aby pomóc rodzicom w trudnej sytuacji finansowej. Pan Varkey powiedział do tej pory, że 35 rodziców poprosiło o świadectwa transferu, 25 do innej szkoły GEMS, która wychodzi 10 poza sieć GEMS. Zysk w Dubaju w szkole średniej, który szacuje się na 2-3 miliony AED rocznie. Nie chciałby ujawnić zysku grupy GEMS, ponieważ jest firmą prywatną. Znowu, jeśli w DMHS jest 2500 studentów, oznacza to, że każdy uczeń wnosi 800-800 AED rocznie do zysku DMHS. Wzrost 90 opłat (45 rocznie) jest równoważny około 8000-10 000 AED dodatkowych opłat (w oparciu o komentarz pana Varkeya, że ​​wzrost opłat wynosił średnio około AED 800 dhs na miesiąc na studenta) system wiadomości tekstowych Dubai Eye został zalany negatywnymi komentarzami na temat podwyżek opłat. Na koniec pani Swann powiedziała, że ​​100 wiadomości SMS było negatywnych i otrzymywało 5 na sekundę (co daje około 300 na minutę). Pan Khan powiedział w ciągu ostatnich dziesięciu minut, że otrzymał 25 wiadomości. Przynajmniej jeden z nich może potrzebować kursu odświeżającego w matematyce. Czy pan Varkey dałby im zniżkę, gdyby poszli do Dubaju MHS Muszę powiedzieć, że byłem zaskoczony, jak racjonalny i uzasadniony był pan Varkey (w przeciwieństwie do prezenterów, których uważałem za wyraźnie stronniczych przeciwko panu Varkeyowi i GEMS, zwłaszcza w stosunku do koniec - być może próbowali się rozprawić z negatywnymi wiadomościami tekstowymi. Nie chciałem być po stronie pana Varkeysa, ale jasno wyraził swoje punkty i, pomyślałem, sprawiedliwie. Nie mogę jednak ręczyć za ich trafność - i warto zauważyć, że GEMS ma wiele szkół. Koszty zakwaterowania mogą wzrosnąć w przypadku nauczycieli w niektórych szkołach, ale jeśli GEMS nie zapewni zakwaterowania nauczycielom DMHS, wzrost kosztów jest nieco czerwony. A ponieważ GEMS Group jest spółką prywatną, nie ma obowiązku ujawniania danych finansowych, w związku z czym liczby podane przez pana Varkeya nie mogą być niezależnie zweryfikowane. Musimy tylko zdecydować, czy im uwierzyć, czy nie. Przyjmując komentarz pana Varkeysa na temat czynszu za 29 milionów AED, jest poprawny, a jest 2500 studentów, łatwo zauważyć, że GEMS nie zarabiają na szkole. Przychody od 2500 studentów wynoszą około 42,5 milionów AED. Wynagrodzenia nauczycieli przy 4000 dhs miesięcznie (przypuszczenie - może być zbyt wysokie), a 200 nauczycieli (ponownie, zgadnij), sumuje się do AED 9,6 m. Nie wiem, czy Dubaj MHS zapewnia zakwaterowanie nauczycielom, może nie. W każdym razie, po nauczycielach i czynszu, MHS w Dubaju ma około 4 miliony AED na opłacanie wiz, pensji pracowników administracyjnych, zakwaterowanie dla nauczycieli (jeśli zapewniono), książki i inne zasoby, telefon, wodę, elektryczność i tak dalej. 4 miliony AED (ok. 350 tys. A 350 tys. Miesięcznie) wcale nie brzmi za dużo. Bez wątpienia prawdą jest, że firmy, podobnie jak ludzie, borykają się z problemami finansowymi, a prowadzenie szkoły w celu osiągnięcia zysku nie jest łatwe w najlepszym momencie. Prawdą jest również to, że GEMS jest spółką nastawioną na zysk i jako taka, jeśli walka finansowa kończy się wyjściem z biznesu. Nikt nie zamierza ich ratować, a zatem, jeśli Dubaj MHS miałby biec ze stratą, spodziewam się, że rozważy zamknięcie go (pan Varkey sugerował to w dyskusji radiowej). Więc co jest sprawiedliwym wzrostem, aby utrzymać DMHS otwarte, a następnie Nie wzrost 45 rocznie (łącznie 90) Mniej więcej Jak dużo Proszę korzystać z forum na pytania, a nie system PM. Kwestia podwyżek opłat w Modern High School Dubai (MHS) pojawiła się w wiadomościach od kilku dni, a rodzice zorganizowali protesty poza szkołą. Kilka raportów wskazało, że podniesiony 90 wzrost opłat był w rzeczywistości wzrostem o 110 opłat od drugiego roku 45 wzrost był na już podwyższonych opłatach w latach 2009-2017. Wydaje się być trochę paskudną sztuczką ze strony szkół GEMS. Na przykład: opłaty za 11. i 12. stopnia w latach 2008-2009 to 20 880 AED za 45 AED do 30 276 AED (według GEMS opłaty za 2009-2017 to 30,270 AED), co oznacza wzrost o 90 AED do 39 667 AED (według GEMS opłaty za lata 2017-2017 wynoszą 43 890 AED ) Protesty odniosły skutek. Mohammed Darwish z Urzędu ds. Wiedzy i Rozwoju Społecznego Dubaj (KHDA) poinstruował szkołę, aby zmniejszyła kwotę wzrostu, i że GEMS nie będzie w stanie pobierać nowych opłat, dopóki uczniowie nie przeniosą się do nowego kampusu szkolnego. Według raportu w The National z dzisiejszego ranka, pan Darwish powiedział, że będą w stanie obciążyć rodziców tylko 45 procentami wzrostu w pierwszym roku i pozostałą część wzrostu w drugim roku, zwiększając do 90 procent, quot Ale pan Varkey z GEMS powiedział po dyskusji Po KHDA powiedział, że opłaty mogą wzrosnąć o 45 procent w pierwszym roku i 31 procent w drugim. Zagroziłoby to finansową rentownością projektu i dlatego po dalszych rozmowach z KHDA, otrzymaliśmy pisemną zgodę na podwyższenie opłat o 45 procent w pierwszym roku działania w nowym budynku i 45 procent w drugim roku. "Wydaje się, że GEMS starał się być zbyt sprytny o połowę i sprawić, by brzmiało jak więcej było mniej. Wydaje mi się, że słyszałem również w radiu, że rodzice, których nie stać na wzrost, będą mogli ubiegać się o wsparcie finansowe od rządu, ale nie znalazłem jeszcze nic na ten temat. National zgłosił, że ponad 300 rodziców MHS z Dubaju złożyło wnioski do GEMS o dotacje. Proszę używać forum do zadawania pytań, a nie do systemu PM. Istnieje kilka doniesień, że Modern High School ponownie rozważa przeniesienie do nowej siedziby, co spowodowało duży wzrost w pierwszej kolejności. Najwyraźniej DMHS może być w stanie pozostać tam, gdzie są, po ponownym rozpatrzeniu ich najmu przez właściciela (brzmi to jak konsekwencja nagłego załamania na rynku nieruchomości w Dubaju, a nie współczucia ze strony właściciela), ale na tym etapie jest tylko jeden możliwość. Był list od dyrektora DMHS, Darryla Blouda, który powiedział, że istnieje możliwość, że zawiadomienie o zwolnieniu może zostać odwołane po ponownym rozpatrzeniu przez właściciela, który jest wspierany przez władze. Rodzice mają wybór: 1. Przenieś się do nowej witryny z 45 wzrostami w tym roku i 31 wzrostami w przyszłym roku (efektywnie 90 wzrost) 2. Zatrzymaj się w obecnych lokalach z 25 wzrostami w tym roku i 16 w przyszłym roku (efektywnie 45 wzrost) Dobrą wiadomością jest to, że KHDA mówi, że jeśli DMHS się nie poruszy, to nie mogą podwyższyć swoich opłat o więcej niż to, co jest normalnie dozwolone (16 co dwa lata) - będą one traktowane na równi z każdą inną prywatną szkołą. Według Mohammeda Darwisha, szefa ds. Licencjonowania i relacji z klientami w KHDA, wzrost czynszów nie może zostać przeniesiony na rodziców (Khaleej Times, 04 marca 2009 r.). Ale Sunny Varkey, przewodniczący GEMS Dubai, mówi, że jeśli nie pozwolą na wprowadzenie 45-procentowego wzrostu, to przeniesie się do nowej siedziby i za to pobierze opłatę w wysokości 90 USD. - Będziemy musieli przenieść się do nowej siedziby szkoły w kwietniu (Khaleej Times, 04 marca 2009 r.). ) Nowy rok akademicki dla Dubai MHS rozpoczyna się 05 kwietnia 2009. Tak więc, jeśli GEMS nie buduje nowej szkoły z klocków Lego w przyszłym miesiącu z tysiącami asemblerów, musi to oznaczać, że nowy budynek szkolny jest już zbudowany, lub prawie kompletny, chyba że GEMS planowali obciążyć rodziców przed rozpoczęciem budowy. ale to nie było dozwolone. Myślałem, że proszę używać forum do zadawania pytań, a nie do systemu PM. Raport opublikowany dziś rano w "Gulf News" (18 marca 2009 r.) W oparciu o okólnik MHS Dubai mówi, że w końcu szkoła przeniesie się do nowej siedziby w Nad Al Sheba. Badanie dające rodzicom możliwość wyboru pomiędzy wzrostem opłat w starych lokalach, a wzrostem opłat w nowych lokalach, spowodowało niewielkie wsparcie dla pobytu w starym lokalu z podwyżkami opłat (oczywiście brak było popularnego trzeciego wyboru - brak opłat zwiększać). MHS Dubaj, czyli raport GN, nie powiedział, jaki był ogólny poziom odpowiedzi (poprzednie raporty wskazywały, że wielu rodziców w ogóle odmawia odpowiedzi). Jednak głosowanie nad atutem pochodzi od Urzędu ds. Wiedzy i Rozwoju Społecznego (KHDA), który zignorował wybory w Modern High School i powiedział, że jeśli pozostanie w ich lokalizacji w Al Wasl, to będzie traktowany tak samo jak inne szkoły, innymi słowy Dubaj MHS nie pozwoliłoby na zwiększenie opłat za lata 2009-2017, gdyby nastąpił wzrost w latach 2008-2009, lub byłby ograniczony do 16, o ile wiem. Nie wiem jednak, czy nastąpił wzrost w latach 2008-2009. The Khaleej Times dodaje komentarz od GEMS, że każde ustępstwo przyznane rodzicom zostanie ponownie ocenione przed rozpoczęciem roku akademickiego 2017-2017, por. Ale najlepsze jest zapisane na końcu. Według Gulf News, rzeczniczka GEMS powiedziała: "Słuchaliśmy bardzo uważnie tego, co rodzice mówili i byli gotowi poświęcić nasz ruch do nowego budynku. quot. Zastanawiam się, ilu rodziców uważało, że zostali uważnie wysłuchani przez GEMS. Proszę używać forum do zadawania pytań, a nie do systemu PM. Wyniki poziomu AB 57 A 8211 E 98,2 3 lub więcej A 8211 E 93,1 2 lub więcej A 8211 E 100 Wartość Dodano 0.27 Jesteśmy niesamowicie dumni z naszych uczniów z klasy 13, którzy osiągnęli doskonałe wyniki w swoich egzaminach na poziomie A. Stopa zdawalności wynosząca 98,2 i 57 stopni w klasie A 8211 B jest prawdziwym potwierdzeniem wysiłków wszystkich naszych uczniów. Dzieje się tak w czasie reform, w których usunięto styczniowe egzaminy, co utrudniało osiągnięcie sukcesu. Większość studentów uzyskała co najmniej jeden z najwyższych ocen A-B, a średnia ocena z każdego wpisu wzrosła do B. Jest to niewątpliwie wielki zestaw wyników i jeden w pełni zasłużony przez grupę roczną charakteryzującą się ich staraniami, duchem wspólnotowym i umiejętność wspierania innych. Wszystkie ich pochwały są całkowicie zasłużone i świadczą o ich ciężkiej pracy i odporności. Na szczególną uwagę zasługuje znacząco dodatnia wartość dodana dla tej kohorty. Dzięki tak wysokim wynikom GCSE w Tudor Grange fakt, że szósta forma gry przewyższa to i dodaje dodatkowej wartości, jest świadectwem standardów nauczania i ogromnych wysiłków uczniów. Możemy mieć pewność, że szósta forma kwitnie i osiąga swój cel, jakim jest dostarczanie doskonałych wyników i miejsc docelowych dla wszystkich naszych studentów, niezależnie od tego, czy jest to uniwersytet, staż czy zatrudnienie. W tym roku świętujemy nasz pierwszy sukces w Oxbridge, a Victoria Kearsey zyskuje miejsce w New College w Oksfordzie, aby studiować prawo i Hena McGhee prowadząc ekonomię w Jesus College w Cambridge. Oprócz tych wspaniałych osiągnięć, wszystkie nasze cele podróży były doskonałe, a duża liczba studentów przeniosła się na uniwersytety Russell Group i inne wysoko oceniane kursy. Zwiększyła się również liczba studentów zdobywających wyższe prestiżowe staże, w tym w Grant Thornton BBC i RSL Finance. Spośród wielu indywidualnych sukcesów, wszyscy studenci osiągnęli stopnie A na każdym poziomie: Ravi Chauhan Victoria Kearsey Omer Khan i Mark Richmond. Warto również zauważyć, że rok 12 wyznaczył bardzo wysoki poprzeczkę z wynikami w testach AS. Ze względu na reformę A Level jest to pierwsza kohorta, w której większość nie odbyła egzaminów zewnętrznych. Jednak ci, którzy robili to w niereformowanych tematach: Matematyki Dalekiego Matematyki Studiów Mediów PE ICT Rząd amp Politics Music Technology Geografia Hiszpański Niemiecki i Product Design osiągnął 55 stopni w A lub B. Ci studenci są dobrze przygotowani do tego w 13 i osiągnąć wybrane miejsca docelowe. Pracownicy i dyrektorzy Tudor Grange są niezwykle dumni z osiągnięć szóstej formy, która z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Najbardziej pocieszające jest widzieć niewątpliwy sukces uczniów w tym ciągle zmieniającym się krajobrazie edukacyjnym. Jest oczywiste, że Tudor Grange Academy może dostarczyć wyniki i miejsca docelowe, na które tak bogato zasługują studenci. Postęp 8 0,59 Osiągnięcie 8 6.1 (B) Angielski i zadania matematyczne A-C 90 Ebacc 51 Wpisy Ebacc 74 Wartość dodana (przybliżona) 1045 Akademia Tudorów Grange Wyniki GCSE 2018 Akademia Tudorów Grange Solihull po raz kolejny osiągnął wielki sukces dzięki kolejnemu zestawowi imponujących wyników GCSE. Cieszymy się, że wysiłki studentów i pracowników zostały nagrodzone tak wysokimi stopniami z różnych przedmiotów. Szkoły są obecnie oceniane w szerszym zakresie wyników GCSE, a Tudor Grange nadal osiąga doskonałość we wszystkich dziedzinach. Uczniowie pracowali niestrudzenie, wspierani przez rodziny i wyspecjalizowany i wysoko wykwalifikowany zespół pracowników. Widzieliśmy wyjątkowe oceny, szczególnie w języku angielskim i matematyce, EBacc i nowe miary postępu 8 i osiągnięcia 8. Rząd na nowo zdefiniował sukces szkół i nasi uczniowie naprawdę dostarczyli. Po ostatnich latach wyjątkowe wyniki z języka angielskiego i matematyki, które umieściły Tudor Grange w 5 najlepszych nieselektywnych szkołach w kraju, 90 uczniów ponownie uzyskało A-C w tym kluczowym działaniu. Powinno to zostać umieszczone obok wartości EBacc wynoszącej 51, która jest znacznie powyżej średniej krajowej. Dzięki nowemu wynikowi Progress 8 wynoszącemu 0,59 oraz wynikowi 8 punktów na poziomie 6,1, Akademia dała doskonałe wyniki dla uczniów ze wszystkich punktów wyjścia. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z postępów osiągniętych przez te liczby, ponieważ wskazują one, że Tudor Grange zwiększa wartość dla wszystkich swoich studentów. Wyniki te z pewnością wzmacniają status Tudor Grange Academys jako jednej z najwyżej działających nieselektywnych szkół w kraju. Spośród wielu indywidualnych sukcesów, następni uczniowie zdobyli stopnie A w co najmniej 8 przedmiotach: Kate Adams, William Blay, Kerina Chauhan, Emma Eaton, Oliver Jones, Matthew Pagan, Zayn Richards, Lisa Rinnhofer, Iwan Tebbs i Holly Watton. Kate Adams uzyskała prestiżową ocenę A w 13 przedmiotach z Williamem Blayem rejestrując A na 12 przedmiotach. Emma Eaton, Matthew Pagan, Zayn Richards, Iwan Tebbs i Holly Watton osiągnęli ocenę 11 A. Wyniki odnoszą się do sukcesu szkół na poziomie A w zeszłym tygodniu. Jesteśmy bardzo dumni z naszych wyników na poziomie A oraz miejsc uniwersyteckich i praktyk, które pomogli zabezpieczyć. Fakt, że szósta forma wydajności faktycznie dodaje dodatkowej wartości, opierając się na sukcesie w GCSE i stale poprawia się z roku na rok, jest świadectwem standardów nauczania i ogromnymi wysiłkami uczniów. Cieszymy się, że tak wielu naszych studentów decyduje się na pozostanie w naszej szóstej formie i kontynuuje podróż do miejsca docelowego swojego wyboru z nami po swojej stronie. Pracownicy i dyrektorzy Tudor Grange Academy są niezwykle dumni z osiągnięć wszystkich naszych 11-letnich uczniów. Wynika z nich, że nawet w ciągle zmieniającym się klimacie edukacyjnym, Tudor Grange Academy może zapewnić wyjątkowe wyniki, które dają wszystkim uczniom możliwość odniesienia sukcesu w kolejnym etapie ich życia. Mr Darren Turner, mgr Ed Tudor Grange Academy Solihull

No comments:

Post a Comment